2010 m. rugsėjo 29 d., trečiadienis

pirmasis blynas

Štai ir aš panorau įsilieti į internetines platybes, pasidalinti savo mintimis, darbeliais....
Labai jau užbūrė mane auksarankių, auksaminčių ir visokių auksadarbių tinklaraščiai. Pagalvojau, kad aš irgi šį tą moku ir sugebu, kodėl nepasigyrus, nepasirodžius....O ir po kažkurio laiko tarpo ir pačiai bus smagu prisiminti ką veikinėjau....
Didžiausias ačiū tai aišku Raselei...čia ji mane taip užbūrė savo talentais, kad ir aš panorau savo menkais darbeliais pasipuikuoti. Aišku jos lygio niekada man nepasiekt, nors ir nėra tikslo man to daryti, nes kiekviena esam manau savaip žavios ir talentingos. Kaip pasižiūri ar paklausai tai kiekviena moteriškė ar mergina kažką fenomenalaus daro: kas gardžiai gamina, kas siuva, kas mezga, kas siuvinėja, fotografuoja, lipdo, neria, piešia......nebevardinsiu, nes yra begalės puikių užsiėmimų kuriuos daro moterys, neįtikėtina, bet dar spėdamos pasirūpinti šeima, vaikučiais, nudirbti darbus, skirti laiko sau ir draugams.
TAI  NUOSTABU IR NEPAKARTOJAMA

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą