2010 m. lapkričio 11 d., ketvirtadienis

lėlė-siūlelis pabaigta

Baigėsi mūsų negalavimai. Ačiū dievui kaip ir tikėjausi mano mažoji didvyrė su liga susidorojo be jokių problemų.  Dienelė kita ir Viktorija sveika....Šaunuolė ji mano...
O aš baigiau pradėtą lėlytę iš siūlų...Ji jau su plaukučiais ir veiduku.



Iš arčiau:



Na štai mano bandymas baigtas. Mažoji ją labai apžiūrėjo, paglamžė ir tuom susidomėjimas baigėsi, bet ji minkštiems žaisliukams aplamai dar kol kas abejinga. Žiūrėsim kaip bus ateityje...
O mano smalsumas bandyti daryti žaislus kažkoks sukilęs. Turiu idėjų, kurias mėginsiu įgyvendinti ...
Kaip seksis taip, bet darysiu, nes aš tokia jau esu, prie vieno kažko neapsistoju norisi pabandyti viską padaryti pačiai kuom susidomiu... Tai ne tik žaislai, bet šiuo metu jie prioritetiniai....



1 komentaras:

  1. Lėlytė maža ir trapi. Tokia suvenyrinė. Viktorija supranta, kad su eksponatais žaisti negalima. Jais reikia tik grožėtis. Jeigu Siūlelis turėtų sesučių ir broliukų, butų visiems linksmiau. Tada galima būtų ir pažaisti.

    AtsakytiPanaikinti