2011 m. sausio 18 d., antradienis

dar vis po švenčių...

Na ir tinginystė...baisu. Jau beveik mėnuo prabėgo, o aš vis neprisiruošiu čia užbėgt. Baru pati save...kažkoks meškutės miegas mane užklupo...
Na gerai baigiu pasakoti apie savo darytas dovanėles...
Taigi mano geriausiąjai draugei patobulinau nuotraukos rėmelį ir į jį įdėjau tokią pačią foto (ten mes abi) kokią ir aš turiu kasdien prieš akis...


norėjosi kažko šilto,  todėl ši ``kojinaitė`` su modelino sagutėmis man pasirodė tinkamiausias būdas pasakyt kokia ji man brangi...


Mano draugytės Narutės dukrelėms, kurias labai myliu, padariau štai ką:

Vyresnėlė Mantė gavo nertą zuikutį.


Kadangi 2011 metai Kiškio, tai pamaniau, kad šis zuikis ją saugos kaip talismanas. Bent jau to norėjau jį nerdama, o kaip bus?????

Mažąjai Ugnytei numezgiau riešines, kad nešaltų rankytės...


Kai dovanėlės joms buvo perduotos, nes nebuvo galimybės mums pasimatyti, tai po pokalbio telefonu su Narute, pasidarė labai gera, jog suteikiau savo mielosioms bent mažą džiaugsmo akimirką...
Man džiugu, kad joms patiko...
Ugnytei turiu numezgusi tokias pat kaip riešinės ir blauzdines, taigi kai tik susitiksim, o to labai trokštu ir tikiuosi jog tai įvyks artimiausiu metu, jos bus įteiktos...


Na štai ir aprašiau...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą