2011 m. sausio 4 d., antradienis

po švenčių

Nors prabėgo jau žiemos šventės, bet tik dabar prisėdau čia parašinėt...
Kažkoks tinginys apėmęs...
Kiek prieš šventes buvo padidėjus energija kūrybai ir visokioms mintims, tai dabar visiškas sąstingis. 
Bet truputį parašysiu ir parodysiu ką buvau padariusi artimiems dovanų...
Kaip ir anksčiau rašiau, norėjosi dovanėles padaryti kiek įmanoma savom rankom, taigi štai kas man išėjo:
Savo tėvukams nutariau padovanoti savo mažylės pirmųjų metų, nuotraukų albumą, kadangi jie nesinaudoja kompiuteriu tai pamaniau jog pamatyti ,bet kada, savo mažąją anūkėlę jiems bus smagu...taigi užsakiusi daug jos nuotraukų sudėjau į albumą, kurį šiek tiek patobulinau karpiniais ir aprašymais...


Mano sumanymas jiems labai patiko ir buvo labai patenkinti, jog pasižiūrėti į anūkėlę galės kai tik panorės...

Savo mielai sesutei įrėminau nuotrauką, kurioje ji su mano mažyle, o dar numezgiau aksesuarų (šalikas-karoliai ir apyrankės) komlektėlį. 
Kiek žinau jai taip pat patiko...


Štai ji su mano dovanomis....

Truputi apie megztą komplektą:
Jis visiškai ekologiškas, nes pagamintas iš jau anksčiau naudotų siūlų, o apyrankių pagrindas iš plastiko butelio, kurį apsukau izoliacine juosta, kad nebūtų aštrūs kraštai ...

Štai šalis-karoliai. Jo dėvėjimo būdų yra daygybė...tiesiog uždėjus ant kaklo, apsukus dukart, surišus mazgą, ar suraišiojus gijas ir t.t.


O čia apyrankės:


Štai kaip jos atrodė neapmegztos :DDDD


O štai kaip komplektėlis atrodo dėvint savininkei


Tai tiek apie dovanėles šeimynos nariams, kurios buvo gamintos mano rankomis...
Visiems kitiems šeimynikščiams teko dovanoti pirktines....bet nors etiketes visiems padariau pati. Kadangi 2011 metai Kiškio metai tai jos gavosi štai tokios:


O kitam kartui paliksiu savo geriausiai draugei ir jos mergaitėms, pagamintų dovanėlių aprašymą...

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą